10 greșeli frecvente în reclamele Google Ads
Mulți oameni se plâng că reclamele Google Ads nu funcționează pentru afacerea lor după ce au investit bani multi cu rezultate slabe.
După 5 ani de activitate în reclamele Google, am audiat atât de multe conturi de reclame Google în fiecare lună și vad în mod constant aceleași greșeli repetate în fiecare cont.
În această postare, discutăm despre 10 greșeli comune cu Google Ads care pot fi corectate cu ușurință.
👉 1) Utilizarea împreună Rețeaua de căutare și Rețeaua de display:
Când configurați o campanie de căutare, opțiunea implicită pentru rețeaua de căutare și de display este selectată în anunțurile Google. În majoritatea campaniilor, rețeaua de display consumă mulți bani și fără nicio conversie. Agenții de publicitate nu filtrează rețeaua care funcționează pentru ei, dar acest pas din campania Google trebuie să fie considerat prioritatea principală pentru a împinge bugetul maxim în rețeaua profitabilă.
👉 2) Utilizarea cuvântului cheie cu potrivire amplă:
În campania de căutare Google, setarea implicită pentru adăugarea cuvintelor cheie este o potrivire amplă și majoritatea oamenilor o folosesc. Algoritmii Google încearcă să genereze trafic maxim pentru cuvintele cheie cu potrivire amplă, dar acest trafic nu este relevant și cel mai probabil nu va genera conversii.
Trebuie să utilizați potrivirea exactă sau de expresie pentru tipul de cuvinte cheie în care aveți mai mult control asupra termenului de căutare. Ambele tipuri de potrivire vă ajută să obțineți trafic de calitate și un public potențial.
👉 3) Nu folosiți cuvinte cheie negative:
Când audiez conturi noi, de obicei observ că oamenii nu lucrează la termenul de căutare al campaniei, adică nu plasează cuvinte cheie negative pentru a preveni clicurile nedorite și irelevante. Asigurați-vă că lucrați la negative keyword pentru a îmbunătăți calitatea traficului pentru afacerea dvs. Traficul de calitate ajută la obținerea mai multor vânzări/conversii.
👉 4) Utilizarea unui singur grup de anunțuri:
Majoritatea oamenilor creează o singură campanie/grup de anunțuri cu puține cuvinte cheie adăugate, creează un anunț sau două și, de-a lungul timpului, continuă să adauge frecvent noi cuvinte cheie la același grup de anunțuri. Pe termen lung, aceasta devine o problemă uriașă. numărul mare de cuvinte cheie dintr-un grup de anunțuri a redus scorul de calitate și relevanța dintre cuvintele cheie și anunțuri. Are un impact semnificativ asupra performanței generale a campaniei.
Utilizați cele mai relevante sau puține cuvinte cheie într-un singur grup de anunțuri care ajută la îmbunătățirea scorului de calitate SAU puteți utiliza SKAG (grup de anunțuri cu un singur cuvânt cheie).
👉 5) Lipsește segregarea produselor:
Într-o campanie de cumpărături, oamenii nu separează produsele pe etichete, așa că adesea ajung să cheltuiască mulți bani pe produsele care nu sunt performante. Acest lucru impune necesitatea de a exclude produsele neperformante și de a se concentra pe produsele performante. În timp ce difuzați anunțuri pentru cumpărături, țineți cont de regula 80/20, puteți genera 80% venituri din 20% produs.
👉 6) Oferta promoțională lipsă:
Proprietarii de afaceri oferă reduceri specifice la produse pentru ocazii speciale sau în timpul festivalurilor. Dar majoritatea agenților de publicitate nu le folosesc în mod corespunzător în reclamele de căutare, display, cumpărături și video. Asigurați-vă că strategia dvs. de ofertă este puternică pentru fiecare tip de campanie pentru a obține un avantaj maxim și a vă crește vânzările.
👉 7) Evaluare/Comentarii despre produs lipsă:
În general, oamenii nu folosesc recenzii/evaluări ale produselor în reclame. Dar, în realitate, puteți face o îmbunătățire uriașă a performanței campaniei folosind evaluări/ recenzii în anunțurile dvs. Dacă aveți suficiente recenzii/date de evaluare pe site-ul dvs., atunci puteți aplica în Google Merchant Center pentru a afișa evaluarea/recenzia produsului împreună cu anunțuri. Acest lucru ajută la creșterea CTR, a volumului de trafic și a conversiilor.
👉 8) Lipsește optimizarea geografică:
Oamenii vizează anumite țări pentru a promova produse sau servicii, dar nu merg suficient de adânc pentru a verifica care stat sau oraș înregistrează conversia maximă. Nu exclud locațiile care consumă bugetul fără nicio conversie. Așadar, asigurați-vă că optimizați ținta geografică în deep label și împingeți bugetul maxim pentru locațiile care generează conversii maxime pentru afacerea dvs.
👉 9) Rularea anunțurilor individuale:
Cel mai adesea, agenții de publicitate difuzează anunțuri individuale în grupuri de anunțuri. Dar trebuie să difuzeze minimum 3 anunțuri în fiecare grup de anunțuri și fiecare anunț ar trebui să fie unic și să aibă propriul său USP. Acest lucru ajută la atragerea mai multor audiențe potențiale, oferind alegeri bune pentru Google și difuzând cele mai relevante anunțuri în funcție de termenii de căutare ale utilizatorilor.
👉 10) Desfășurarea campaniei de display pe aplicația mobilă:
O altă greșeală comună este abținerea de la a nu exclude aplicația mobilă din campaniile de display, ceea ce este de obicei o risipă de bani. Campaniile din Rețeaua de display produc un număr maxim de clicuri din aplicațiile mobile atunci când nu le excludeți, iar traficul din aplicații nu este calificat pentru afacerea dvs. Prin urmare, asigurați-vă că excludeți destinația de plasare a aplicațiilor mobile înainte de a activa campania de display.
Sper că această postare te ajută